TVITOMANIJA

Društvene mreže postale su poslovna nužnost

Bionic
Reading

Što je potrebno za uspjeh na Twitteru, kako ući ljudima u glavu te kako najveći domaći telekom komunicira s privatnim i poslovnim korisnicima, sve to moglo se čuti tijekom prvog dana Tvitomanije

Najveća regionalna konferencija o društvenim mrežama Tvitomanija, koja se održava u Novom Vinodolskom, okupila je šestotinjak sudionika iz cijele regije.

Već na samom početku konferencije sudionici su se pozabavili pitanjem kvalitetnog korištenja društvenih mreža u privatne, ali i poslovne svrhe.

Ivan Zeljković, TV voditelj iz Srbije, pokušao je objasniti kako privući što više pratitelja na Twitteru, a da se pritom ne 'prodajete poput kurve'.

Istaknuo je kako je prikupljanje followera slično prikupljanju prijatelja u stvarnom životu.

'Morate biti karizmatični. Ako ste zabavni u društvu, bit ćete zabavni i na Twitteru', istaknuo je Zeljković, ali i dodao kako mediji, pa tako i internet, 'kradu energiju'.

'Potrebno je uložiti mnogo više energije kako biste bili primijećeni na mreži i kako bi efekt bio jednak kao uživo', pojasnio je Zeljković.

Prosječan je korisnik, smatra on, onaj koji na Twitteru ima do 1.000 pratitelja. Sve preko toga je zanimljiv korisnik koji ima nešto pametno reći.

Slovenski medijski stručnjak Sebastijan Jeretič bavio se neuromarketingom i neuroblogom - pokušao je objasniti kako ljudima ući u mozak. Istaknuo je kako je dovoljno proći kroz sedam jednostavnih koraka kako biste ljude uvjerili u ono što želite.

'Prije svega treba postaviti jednostavan okvir u kojem ćete predstaviti problem. Kad ljudi shvate da imaju problem, predstavite im svoju viziju i ponudite rješenje. Potom im to rješenje ponovno stavite u okvir i potpuno ih zbunite.

Kad su zbunjeni, ponovno im ponudite strukturu u obliku okvira koju će oni nakon početne zbunjenosti u potpunost prihvatiti', rekao je Jeretič i kao primjer naveo nekoliko slučajeva iz Slovenije.

Jutarnji dio predavanja zaokružio je Bojan Mušćet iz Hrvatskog Telekoma, koji je predstavio sve kanale kroz koje HT komunicira s korisnicima.

Istaknuo je kako su društvene mreže postale poslovna nužnost jer iako je e-mail bio temelj umrežavanja, danas su ga zamijenile društvene mreže.

'Čak 96 posto ljudi rođenih u razvijenim zemljama između 1980. i 2000. ima profil na nekoj društvenoj mreži', istaknuo je Mušćet. Ne iznenađuje što kompanije slijede taj trend i koriste društvene mreže za promociju, ali i zapošljavanje.

U poslovnom svijetu društvene mreže su platforma za komunikaciju s korisnicima, alat za brending, dodatna oprema za PR, ali i učinkovito sredstvo prodaje.

HT je tako prisutan na svim društvenim mrežama, od Facebooka i Twittera preko Google+ i YouTubea pa do LinkedIna, na kojem komunicira s poslovnim korisnicima.

Posljednji u nizu je T-Blog, koji na stručan način obrađuje telekomunikacijske, tehnološke i srodne teme vezane za ponudu i poslovanje HT-a i industrije. Na blogu se objavljuju novi tekstovi svakog radnog dana, a pišu ih zaposlenici HT-a, ali medijski i ICT stručnjaci.

Tvitomanija je nastavljena raspravom o turizmu i društvenim mrežama te politikom i društvenim mrežama.