Kada je nedavno objavljen foršpan za Battlefield 1, internet je doslovno proključao od oduševljenja, a ljudi iz EA prvotno nisu htjeli ni čuti za igru smještenu u razdoblje Prvog svjetskog rata
Najavni foršpan za Battlefield 1 postao je najuspješniji u cijeloj EA-ovoj povijesti, a u potpuno suprotnom smjeru otišla je priča s foršpanom za novi Call of Duty smješten u – svemir. Njega publika naime nije prihvatila previše dobro.
EA-ov šef razvoja Patrick Soderlund priznao je, piše Eurogamer, da mu se ideja o Battlefieldu smještenom u razdoblje Prvog svjetskog rata nije učinila nimalo zabavnom pa ju je – odbio.
'To nije bio baš očigledan izbor. Ako pogledate što rade svi ostali u industriji – svi idu u smjeru SF-a. I mi smo bili uspješni u prikazivanju modernih ratova. No trebali smo promjenu', prisjetio se pred investitorima Soderlund.
'Kada mi je DICE predstavio ideju o Prvom svjetskom ratu, odmah sam ju odbio. Pa to je bio rovovski rat, rekao sam im. To ne može biti zabavno, rekao je.No ekipa iz DICE-a nije željela odustati. Zbog toga su u vrlo kratkom roku napravili demo kako bi prikazali svoju viziju. Tim je bio uporan u namjeri da mi dokaže da takva igra može biti zabavna. Njihov me demo uvjerio da su na dobrom tragu', rekao je za kraj Soderlund.
Dio DICE-ovog tima o igri smještenoj u Prvi svjetski rat razmišlja već gotovo desetak godina, ispričao je za Eurogamer producent Battlefielda 1 Aleks Grondal. 'Željeli smo osmisliti nove prilike i izazvati sami sebe. Kreirali smo nekoliko igara zaredom smještenih u okružje modernog ratovanja. Pomislili smo kako bi bilo odlično zaroniti u neko od razdoblja koje industrija oduvijek ignorira', prisjetio se Grondal dok igrači i dalje sumanuto uživaju u prvom foršpanu za Battlefield 1. Dosad ga je pogledalo više od 30 milijuna ljudi