Nakon godina gotovo nezamislivo užasne politike prema kupcima i vlastitim zaposlenicima, Electronic Arts, višestruko proklamirani 'najgori poslodavac u gejming industriji' odlučio je okrenuti stranicu
Naime, firma je itekako svjesna svoje katastrofalne reputacije, pogotovo nakon fijaska pod imenom (novi) SimCity ili fontane beskonačnih bugova, također ponegdje poznate kao Battlefield 4. Glavni čovjek njihova servisa Origin, Peter O'Riley za časopis MCV je izjavio kako firma planira promijeniti neke stvari. Nabolje, naravno.
Stvari poput osiguravanja kvalitete igre od dana lansiranja. Ovakvo što praktički više ne postoji kod novijih naslova diljem svijeta, uzmemo li u obzir sirovu količinu day one zakrpa i isprika koje su, nažalost, rezultat sumanutih rokova i robovlasničke politike izdavača. No vratimo se mi na EA.
Činjenica je kako su njihova dva posljednja naslova, Star Wars: Battlefront i Battlefield: Hardline imala besprijekoran start bez ikakvih problema sa serverima. O'Riley je također istaknuo niz promotivnih programa namijenjenih PC gejmerima. Mogućnost povrata novca, besplatne igre svaki mjesec, pa čak i stvarno solidan Origin Access koji ljubiteljima starih igara nudi EA-ove starije igre po cijeni od pet dolara mjesečno.
'Doista se radujemo napretku ovih programa te cijelo vrijeme nastojimo biti inovativni kako bismo usrećili naše kupce', zaključio je O'Riley
Ovo sve je doista lijepo, pogotovo uzmemo li u obzir kako povjerenje u EA jenjava već godinama,te kako potencijalni povratak u vrh svjetskog izdavaštva zahtijeva malčice više od jedne besplatne igre mjesečno. Neka im je sa srećom!