Uz sve napore navijača Hrvatske nogometne reprezentacije Eiffelov toranj sinoć nije zasjao u bojama naše zastave, no ako detaljnije pogledamo rezultat na ovom polju, ljubitelji Vatrenih imaju razloga za veselje
Ako ste kojim slučajem propustili, telekom kompanija Orange tijekom natjecanja EURO 2016 pokrenula je akciju na društvenim mrežama u sklopu koje su uputili poziv navijačima svih reprezentacija na natjecanju da svojom aktivnošću na društvenim mrežama omoguće da Eiffelov toranj zasvijetli u bojama upravo njihove reprezentacije.
Tijekom jučerašnjeg dana navijači Hrvatske pokazali su nevjerojatnu slogu i aktivnost, za razliku od huligana na tribinama stadiona u St. Ettienu, te su mreže bile naprosto zatrpane objavama koje su sadržavale oznaku #CRO.
Uz sav trud nismo se izborili za vodeću poziciju jer, budimo realni, teško da tko može parirati ukupnoj populaciji Turske i njihovoj aktivnosti na mrežama, no pogledamo li omjer ukupnog broja korištenja hashtagova u odnosu na broj korisnika interneta u pojedinoj zemlji, navijači Hrvatske još jednom su pokazali da su kraljevi lajk revolucija ove vrste.
Grafikon u prilogu objavio je na Facebooku dr. sc. Sven Marcelić, sociolog i viši asistent sa Sveučilišta u Zadru.