Dodatni kotači za vožnju tunelom moći će se tvornički ugrađivati na elektromobile za 200 do 300 dolara nadoplate no prvo treba zadovoljiti neke preduvjete
Elon Musk opet je otišao korak ispred drugih. Njegova Boring Company otvorila je u Los Angelesu prvi probni tunel za transport vozila pod zemljom.
Pritom su odustali od prvotnog plana po kojem bi se tunelom kretalo pomoću 'električnog klizača' i i zamijenili ga samostalnim električnim vozilima, počevši dakako s Teslinim elektromobilima.
Muskova tvrtka Boring uopće nije dosadna, kako bi se na prvi prijevod moglo pomisliti; ona buši i otud joj ime. Pred njom su dva zadatka: poboljšati tehnologiju bušenja i razviti potpuno autonomni električni transportni sustav unutar tunela.
Vijest dana svakako je nova tehnologija prometovanja tunelom. Odustalo se od već spomenutih 'električnih klizača' na koja se bi vozila parkirala i potom prevezla kroz tunel, a odbačena je i ideja transportnih elektičnih minibuseva zvanih 'electric pod'. Umjesto toga osmišljeni su dodatni kotači koji se mogu ugraditi na podvozje. Oni djeluju kao vodiči i graničnici koji sprečavaju da vozilo udara o rubove tunela.
Musk je uoči puštanja tunela u promet izjavio kako će se ti kotači moći tvornički ugrađivati na automobile, u ovom slučaju Tesle, za 200 do 300 dolara. Ista oprema moći će se ugrađivati i na druge automobile koji zadovolje neke preduvjete: da mogu održavati brzinu od 150 km/h te da imaju neke autonomne sposobnosti poput samostalnog ubrzanja i kočenja.
SpaceX oborio vlastiti rekord
Elon Musk nije mirovao: Pogledajte što je sve ove godine poslao u svemir
Na projektu se još mora raditi jer se dodatni kotači zasad nisu mogli uvući pa nisu pogodni na otvorene ceste, ali u tunelu stvar sasvim dobro funkcionira.