Nakon devet mjeseci proučavanja načina na koje Google prikuplja podatke, regulatorna tijela Europske unije namjeravaju tijekom ljeta izvršiti dodatni pritisak na diva iz Mountain Viewa
Od ožujka prošle godine Google kombinira podatke prikupljene na svojim sajtovima kako bi bolje ciljao oglase. Regulatori smatraju kako je to velik rizik za privatnost korisnika.
Stoga su prošlog listopada dali Googleu četiri mjeseca za promjenu politike zaštite privatnosti.
Tražili su, između ostalog, da korisnici daju svoj pristanak za korištenje podataka, uvođenje središnjeg alata pomoću kojeg će moći odlučiti koje podatke Google prikazuje o njima, kao i prilagodbu alata da bi korisnici mogli ograničavati koji se podaci za što koriste, piše BBC
Google je ustvrdio da su njegovi potezi u skladu sa zakonima EU-a. U CNIL-u se ne slažu s time te smatraju da nije pružio precizne i konkretne odgovore na njihova pitanja pa se spremaju na akciju.
Predložili su stvaranje radne skupine, predvođene francuskim CNIL-om, da bi uskladili djelovanje prije ljeta.