Najveća društvena mreža svijeta obučava svoje algoritme kako bi mogli prepoznati sumnjiv sadržaj i rangirati ga niže od vrijednih objava
Još uvijek se raspravlja jesu li lažne vijesti na Facebooku utjecale na predsjedničke izbore u Sjedinjenim Državama i hoće li imati utjecaja na parlamentarne u Njemačkoj. No, pod prijetnjom kazni i globa Mark Zuckerberg i društvo nastoje odstraniti taj korov iz svoje domene.
Proteklih mjeseci odrezali su financiranje oglasa za sumnjive objave i dodali dugme pomoću kojeg možemo prijaviti dvojben sadržaj, što za Facebook provjeravaju vanjski dobavljači.
Sad je na red došao algoritam za News Feed, koji je promijenjen ne bi li više promovirao legitimni i viralan sadržaj. Ne samo što će nastojati zakopati lažne vijesti dublje već će sniziti i vidljivost člancima koji mame čitatelje lažnim ili pretjeranim naslovima (clickbait) te ih prisiljavaju da sadržaj lajkaju, dijele ili se pretplate na medij koji ih donosi.
Promjene će dati prednost viralnim pričama. Objave na stranicama pojedinaca ili teme koje na Facebooku privuku puno pozornosti dobit će bolju poziciju na osobnim News Feedovima, bar privremeno.
Više: Facebook