TRAŽE SE STARTUPOVI

Evo zašto bi se trebali javiti na natječaj Zid poslovnog uspjeha

29.04.2016 u 09:15

Bionic
Reading

'Zid poslovnog uspjeha jedan je od najkorisnijih natječaja za tvrtke u razvoju u našoj regiji jer donosi konkretnu vrijednost pobjedniku', kaže Tin Banožić iz Hrvatskog Telekoma

Međunarodni natječaj Zid poslovnog uspjeha (Business Wall of Fame) pokrenuo je prije dvije godine Deutsche Telekom. U Hrvatskoj ga organizira Hrvatski Telekom.

Natječaj je namijenjen nezavisnim programerima i osnivačima startupa koji bi htjeli promovirati svoju aplikaciju i osigurati joj dostupnost širokoj publici. Za to su prikladne inovativne poslovne aplikacije iz svih poslovnih grana koje olakšavaju poslovanje malih i srednje velikih tvrtki.

Javnost glasovanjem bira najbolje aplikacije prijavljene u svakoj zemlji, nakon čega stručni žiri odabire nacionalne pobjednike, najbolju međunarodnu aplikaciju i najbolji startup.

Do sada su održana dva izdanja. Obuhvatio je osam zemalja: Austriji, Hrvatskoj, Njemačkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Rumunjskoj i Slovačkoj. Sveukupno se na natječaj prijavilo više od 600 tvrtki. U Hrvatskoj su najboljima proglašeni OliveBox i Mobilisis.

Natječaj je nedavno osvojio nagradu World Meda Awards u kategoriji Tehnologija i telekomunikacije, nadmašivši projekte Netflixa, Vodafonea i Microsofta. Nagradu dodjeljuje WMG, udruga poslovnih medija kao što su Wall Street Journal, Forbes, Bloomberg Media,  Economist, Fortune, Time i New York Times


Osim marketinške kampanje vrijedne 230 tisuća kuna, pobjednici natječaja su postali partneri HT-a. 'HT je tako pobjednicima omogućio snagu sinergijske prodaje te mogućnost novog rasta prihoda, marketinšku podršku kao i pristup najmodernijoj infrastrukturi u računalnom oblaku', pojašnjava Tin Banožić, marketing menadžer u ICT i Cloud sektoru HT-a.

Aplikacija Olivebox se može nabaviti preko portala ictmarketplace.hr, dok se MagSense – sustav za pametni parking tvrtke Mobilisis nudi kao posebno rješenje u sklopu projekata HT Smart City

Tema natječaja se bira ovisno o tome u kojoj industriji Deutsche Telekom grupa vidi najviše potencijala u bliskoj budućnosti. Na prošlim natječajima teme su bile poslovne aplikacije u računalnom oblaku za mala i srednja poduzeća te poslovna rješenja u segmentu interneta stvari. Za ovogodišnji natječaj tema još nije određena, no bit će uskoro, a javnost će biti pravovremeno obaviještena.

Banožić kaže kako su u HT-u zadovoljni prijavama u Hrvatskoj i drugim državama koje sudjeluju u natječaju. 'Pokazalo se da postoje mnogi startupovi i tvrtke koje imaju rješenja koja su zanimljiva tržištu, ali im nedostaje stručno savjetovanje u strateškom pogledu i marketinško-prodajnim aktivnostima', dodaje.

Što U HT-u preporučuju svima koji se žele prijaviti na natječaj? 'Prijavite se jer nemate što izgubiti, a puno za dobiti!', kaže Banožić, 'Zid poslovnog uspjeha jedan je od najkorisnijih natječaja za tvrtke u razvoju u našoj regiji jer donosi konkretnu vrijednost pobjedniku, ali i svi ostali sudionici će dobiti veliko iskustvo.

Marketinšku kampanju vrijednu 230 tisuća kuna teško si koji startup ili tvrtka u razvoju mogu priuštiti. Ne mislim pritom isključivo na novac, već na iskustvo u kreiranju marketinške kampanje koje oni nemaju, a HT ima. Također pobjednik će dobiti stručno savjetovanje u strateškom pogledu i marketinško-prodajnim aktivnostima te mogućnost plasiranje proizvoda svim poslovnim korisnicima HT-a i Deutsche Telekoma.'