Oko pola sata nije se moglo pristupiti Facebooku i s njim povezanim aplikacijama. Ponovno je profunkcionirao razmjerno brzo, no zasad nije poznato zašto je do ispada došlo
Kad bi se pokušali ulogirati, korisnike najveće svjetske društvene mreže, među kojima su i oni iz Hrvatske, dočekala bi generička poruka kako nešto nije u redu te kako se radi na popravku. Do ispada je došlo nešto prije jedan ujutro po lokalnom vremenu, odnosno oko 10 ujutro po našem.
Iako to nije prvi put da je Facebook nedostupan (2010. mu se nije moglo pristupiti dva i pol, a u listopadu prošle godine četiri sata), čini se kako je u ovom slučaju zamračenje bilo sveobuhvatnije nego prije, obuhvativši početnu stranicu te mobilne i druge servise diljem svijeta, sudeći po reakcijama na drugim društvenim mrežama.
Tako je, primjerice, tema s hashtagom #facebookdown ušla među najaktivnije na Twitteru, gdje su se brojni korisnici Facebooka požalili na ispad, a tuđu nevolju kao priliku za promociju iskoristile su pojedine tvrtke, poput Nestlea:
Looks like #Facebook is having a BREAK right now. Have a BREAK, too! :) #facebookdown pic.twitter.com/rBhH4CMqKS
— Nestle KitKat PH (@kitkat_ph) June 19, 2014
Iz Facebooka su se oglasili tek šturim priopćenjem, u kojem su priznali kako su kratko vrijeme imali problema, koje su brzo riješili te se ispričali korisnicima.
Je li bila u pitanju ljudska ili tehnička greška, čime su se dosad nekoliko puta opravdavali, ili su bili metom organiziranog i fokusiranog hakerskog napada, možemo samo nagađati.
O čemu god da je riječ, ispad nije bio jeftin. Procjenjuje se kako Facebook uprihodi oko 15 tisuća dolara (više od 82 tisuće kuna) svake minute, što znači da ih je oko pola sata moglo stajati pola milijuna dolara (2,7 milijuna kuna). Ne računajući frustrirane i gnjevne korisnike, naravno.