Iako već godinama tvrde suprotno, društvene mreže Facebook, MySpace te mnoge druge oglašivačima uredno šalju imena i druge osobne podatke svojih korisnika
Ovom prljavom praksom društvene mreže navodno se koriste već godinama, a osim samih imena korisnika oglašivačima se isporučuje sva sila drugih osobnih podataka poput dobi, zanimanja, lokacije, pa čak i imena korisnika koji su kliknuli na određeni oglas te profil korisnika na čijoj stranici su se pri tome nalazili.
Kako navodi Wall Street Journal, koji je razotkrio ovaj skandal, kada su s pitanjima pristupili Facebooku i MySpaceu kompanije su brzinski promijenile dio kodova svojih servisa koji je omogućavao dijeljene korisničkih osobnih podataka, no u WSJ-u su ipak odlučili objaviti ovu priču.
S druge strane ove sramotne prakse nalaze se velike internetske oglašivačke kompanije poput Googleovog DoubleClicka i Yahooove Right Medie, no one peru ruke i navode da nisu bile svjesne činjenice da im društvene mreže šalju ove podatke te da ih u svakom slučaju oni ne bi iskoristili za plasiranje oglasa. Nekako sumnjamo u te izjave.
Facebook, MySpace i druge društvene mreže striktno navode da neće osobne podatke korisnika dijeliti s kompanijama za distribuciju oglasa, osim ako sam korisnik na to ne pristane, no kao što se ispostavilo, to baš i nije tako.
Cijelu priču možete pročitati na stranicama Wall Street Journala