Popularna društvana mreža polako je počela uvoditi novi dizajn koji koristi minimalističke elemente i odustaje od ikoničke plave crte
Neki korisnici Facebooka već su ga primjetili, a drugi će uskoro doći na red. Najnoviji dizajn Facebooka stiže svim korisnicima tijekom rujna, prenosi Popular Mechanics.
Prema izvješću The Independenta, novi dizajn služi za 'rasterećivanje' stranice i nadogradnju koja više odgovara preferiranoj estetici, a uključuje micanje ikoničke plave crte na vrhu stranice.
Priče su upravo zato puno bliže sredini te korisniku omogućavaju puno lakše snalaženje i dolazak do novih kartica poput tržnice i gejminga. Dok jedan dio korisnika već ima novi dizajn, opcija prelaska na stari im je i dalje dostupna. Facebook je, doduše, najavio da će puštanjem dizajna u 'širu javnost' aplikaciju u cijelosti prebaciti na novi dizajn.
Novi čišći dizajn dolazi rukom pod ruku sa nedavnom najavom prema kojom Facebook dobiva tamni način rada.