Facebook je ekonomiji europskih zemalja dodao 15,3 milijarde dolara vrijednosti, tvrdi izvršna direktorica te kompanije Sheryl Sandberg na konferenciji Digital Life Design koja se ovih dana održava u Münchenu
Sandberg također tvrdi da je Facebook Europi samo tijekom 2011. godine donio 230.000 novih radnih mjesta.
Do ovih brojki Sandberg je došla citirajući studiju Facebooka i analitičke kuće Deloitte. Kao primjer uspješne kompanije koja se razvila unutar Facebookovog poslovnog ekosustava citirala je Spotify, tvrtku koja je dobila sedam milijuna novih korisnika nakon što je sredinom 2011. pokrenula Facebook aplikaciju. Danas Spotify ima 2,5 milijuna registriranih korisnika koji plaćaju pretplatu.
Facebook je također najavio da će dati 100 eura kredita za oglašavanje čak 50.000 europskih kompanija.
I veliki brendovi imaju koristi od Facebooka, tvrdi Sandberg, a kao primjer je navela modnu marku Burberry, koja je putem Facebooka korisnicima podijelila 2000 uzoraka svog novog parfema.