Novi logo je jednostavan: sastoji se samo od teksta 'Facebook', ispisanog fontom koji bi dobro pristajao, primjerice, kreditnim karticama. Bit će dostupan u raznim bojama
Facebook je predstavio novi logotip koji će poslužiti kao vizualni identitet tvrtke koja ima u vlasništvu društvenu mrežu Facebook te aplikacije Instagram, WhatsApp i još štošta.
DIGITALNO DOPISIVANJE
Jeste li znali za ove superkorisne trikove za WhatsApp?
Novi logo je jednostavan: sastoji se samo od teksta 'Facebook', ispisanog fontom koji bi dobro pristajao, primjerice, kreditnim karticama.
Bit će dostupan u raznim bojama koje će predstavljati razne brendove: plava za Facebook, zelena za WhatsApp, roza za Instagram... U službenoj bi se uporabi trebao naći tijekom nadolazećih tjedana.
U Facebooku su dosad koristili logo za društvenu mrežu kao vizualni identitet cijele tvrtke. Ali, u 15 godina od pokretanja Facebook se znatno proširio i obuhvatio druge brendove pa je došlo vrijeme za ponovno brendiranje kako bi se krovnu tvrtku bolje razlikovalo od njenih pojedinih dijelova.
Razmišljali su i o promjeni naziva krovne tvrtke (na što su se odlučili u Googleu i kreirali Alphabet), ali su odustali od toga kako ne bi ispalo da se žele sakriti od kritika i problema s kojima su suočeni, piše Verge.