Facebook će dobiti novi izgled, a promjena je dovoljno velika da ga div društvenih medija naziva 'Novim Facebookom'
S najavljenim redizajnom dolaze neke velike promjene na najveću društvenu mrežu na svijetu. Na primjer, kartica s obavijestima gubi na značaju, a prednost dobivaju opcije Facebook Watch, Marketplace i Grupe. Redizajn je u beta fazi, što znači da je moguće kako će se te značajke još mijenjati prije službene objave redizajna, jednog dana u bližoj ili daljnjoj budućnosti, javlja Business Insider.
Nejasno je kada će svih dvije milijarde korisnika Facebooka dobiti mogućnost ažuriranja, ali postoji jednostavan način da to provjerite odmah. Evo i kako:
Prvo i najvažnije, prijavite se na Facebook. Zatim kliknite padajući izbornik u gornjem desnom kutu i potražite opciju 'Prelazak na novi Facebook?' To je ono što tražite!
Odmah ćete biti preusmjereni na verziju Facebooka koja izgleda vrlo različito.
Zaslon dobrodošlice sadrži nekoliko poboljšanja koja je tvrtka uvela na svoj glavni proizvod, uključujući 'brže vrijeme učitavanja' i 'čišći izgled i veći tekst'.
U ponudi je i novi Dark Mode.
Možda je najistaknutija promjena ta što se obavijesti i zahtjevi za prijateljstvom sada prikazuju u padajućem izborniku Obavijesti.
Prilično drugačije izgleda i profilna stranica.
Facebook će u nekom trenutku redizajn proširiti širom svijeta. Dotad, ako možete, koristite beta verziju. Ili, ako vam se ne sviđa, prebacite se nazad na klasični izgled pomoću istog padajućeg izbornika u gornjem desnom kutu kojim ste se prebacili na novu verziju.