STiŽU PROMJENE

Facebooku je dosta naslova koji ništa ne otkrivaju!

18.05.2017 u 13:51

Bionic
Reading

Nećete vjerovati što Mark Zuckerberg i društvo spremaju kako bi se obračunali sa zavaravajućim naslovima

Iz Facebooka je stigla najava niza promjena u News Feedu, osmišljenih kako bi se ograničio doseg i ukinula dominacija zavaravajućih naslova (clickbait) na najvećoj društvenoj mreži svijeta. 

Facebookov News Feed već je lani temeljito nadograđen zbog clickbaitova te kako bi se kaznilo izdavače koji koriste taj trik ne bi li naveli korisnike na klikanje na poveznicu s bombastičnim naslovom. 

Mark Zuckerberg i društvo sad bitku prenose na razini pojedinačnih objava. Prema informacijama s Facebookovog službenog bloga, pratit će dva zasebna parametra: skriva li naslov ključne informacija te pretjeruje li vezano uz informacije koje donosi. 

Meta će biti i clickbaitovi na drugim jezicima, ne samo engleskom. Posao će obavljati timovi ljudi koji će procjenjivati preuveličava li naslov pojedinosti članka, kao i da li naslov namjerno odaje manje informacija.

Potom će postupak preuzeti strojevi, koji će tražiti izraze povezane sa samozavaravajućim naslovima.

U Facebooku kažu kako se na većini web stranica i odredišta ne bave takvom praksom, pa se nemaju čega bojati. No, oni koji posežu za takvim trikovima trebali bi iskusiti značajan pad aktivnosti.