458 Speciale već sada kotira kao ponajbolji sportski automobil godine, a kako stvari stoje, ovo bi ujedno mogao biti posljednji automobil iz Maranella s atmosferskim V8
Ne čudi stoga previše što je lista narudžbi već sada duga nekoliko godina, međutim to ne znači da će svi kupci dobiti automobil.
Motoring Research piše da se Ferrarijevi distributeri ne libe uzeti 200-tinjak tisuća kuna pologa od zainteresiranih klijenata, no pritom im ne garantiraju da će dobiti vozilo u dogledno vrijeme.
Navodno su Talijani voljni preskočiti redoslijed narudžbi kako bi prije isporučili bolje opremljene primjerke pa tako distributeri savjetuju kupcima da nakrcaju modele dodatnom opremom ako ne žele biti izgurani s popisa.
Razlog ovakve pomame za najpaprenijom izvedbom 458 Italije ne leži samo u njenim voznim osobinama. Velik udio klijenata ovaj automobil promatra kao dobru investiciju na dulji rok jer očekuju znatan porast cijene kakav je uslijedio i nakon lansiranja Specialeovih prethodnika - 360 Challenge Stradalea i 430 Scuderije 16M.
Čudan je ovaj svijet u kojem živimo.