Nova politika zaštite privatnosti usto još i tvrtkama u startu daje pristup većoj količini korisničkih podataka. Ako to ne želite, dodatnu privatnost možete osigurati promjenom postavki
Obavijest o promjenama registrirani korisnici Foursquarea dobili su e-poštom tijekom vikenda, zajedno s uputama kako osigurati više privatnosti.
Čini se, piše Slash Gear, kako su time htjeli izbjeći zbrku kakva je donijela poprilične probleme Instagramu početkom mjeseca.
Tako ćete, recimo, puno ime moći prilagoditi u postavkama. Za registraciju ćete i dalje trebati dati samo osobno ime.
Ključne promjene, koje će stupiti na snagu 28. siječnja iduće godine, odnose se na to koliko će korisnički podaci biti pristupačni, kako javno vidljivi, tako i vidljivi tvrtkama u čijim se prostorijama registrirate.
Sadašnju mješavinu punih imena, osobnih imena i inicijala zamijenit će unificirano prikazivanje osobnih imena i prezimena. To bi, tvrde u Foursquareu, između ostalog trebalo olakšati potragu za konkretnom osobom.
Tvrtke (poput, primjerice, kafića i zračnih luka) neće dobivati više podataka o korisnicima, ali će im biti dostupni podaci na dulje razdoblje od dosadašnja tri sata.
Moći ćete i onemogućiti i opciju koja tvrtkama omogućuje uvid u to kad se prijavljujete kod njih, kao i sakriti podatke u potpunosti, pomoću opcije Private Check-In.