Otprilike 90 posto svih prihoda Googlea stiže od oglašavanja. No, ovih dana isplivalo je izvješće koje govori da su za Chrome, najpopularniji internetski preglednik na svijetu, Googleovci spremni integrirati dodatak koji služi za blokiranje oglasa
Ovo zvuči zbunjujuće i neobično, no stvar možda i nije toliko luda kako izgleda na prvi pogled. Prema izvoru poznatom Wall Street Journalu, Google želi integrirati mogućnost blokiranja oglasa i u mobilnim i desktop izdanjima preglednika Chrome.
Naravno da postoji kvaka - njihov AdBlock alat će blokirati samo određene vrste oglasa. Među njima su najiritantnija rješenja poput iskočnih prozora, tzv. preload landing stranica, oglasa koji počinju video reprodukciju bez želje korisnika i sličnog. Ukratko, Google bi integracijom ovakvog rješenja i dalje osigurao solidne prihode od oglašavanja uz poboljšanje iskustva korištenja weba.
Na ovaj način iskusni korisnici možda će prestati koristiti dodatke za preglednik koji služe blokiranju praktički svih oglasa online. Zapravo, kada bi prihvatili Googleovo rješenje, IT div iz Mountain Viewa bi zapravo mogao dodatno profitirati.
Google je navodno spreman otkriti novitet unutar nekoliko tjedana, no za sada još 'peglaju tehničke detalje', piše Wall Street Journal. Zapravo, postoji i mogućnost da se interno planirana najava dodatno odgodi - ili čak otkaže.
U SAD-u gotovo trećina internauta koristi neku vrstu softvera za blokiranje oglasa. Usprkos inicijativama da se poboljša iskustvo korištenja weba, iritantni oglasi i dalje napreduju punim korakom, kao uostalom i tzv. AdBlockeri. Google sada prema anlitičarima itekako ima priliku ubiti dvije muhe jednim udarcem i osigurati si stabilne prihode uz dodatnu vjernost korisnika.