Europska komisija tek treba otvoriti službenu istragu, ali postupno gradi slučaj na informacijama koje je zatražila u listopadu
Regulatorna tijela Europske unije zatražila su od Googlea više informacija o tajnom reklamnom partnerstvu s tvrtkom Meta Platforms, u sklopu kojeg su maloljetnike na YouTubeu ciljali oglasima Instagrama.
Europska komisija tek treba otvoriti službenu istragu, ali postupno gradi slučaj na informacijama koje je zatražila u listopadu, a koje uključuju interne razgovore, prezentacije, e-poštu i druge materijale povezane s oglasima na YouTubeu.
Google je prikupio ove dokaze tijekom interne istrage kodnog naziva Tangerine Owl.
U kolovozu ove godine prvi put je otkriveno kako su zaposlenici Googlea koristili zaobilazne načine kako bi omogućili oglase usmjerene na osobe mlađe od 18 godina, što ta tvrtka inače već dugo brani.
Međutim, pojedini zaposlenici Googlea rekli su Meti da ponudi oglase grupi pod nazivom nepoznato jer su interni podaci otkrili kako je u njoj bila velika grupa mlađih od 18 godina.
Dvije su se tvrtke udružile s medijskom agencijom Spark Foundry kako bi pokrenule pilot oglasni program u Kanadi, a zatim su ga proširile na SAD.
Tvrtke su zaustavile svoj plan širenja izvan te dvije države i uključivanja drugih Metinih platformi nakon što se o tome počelo pisati, piše Engadget.