Slično poput značajke Vacation Responder u Gmailu, Out of Office omogućava automatsko odbijanje predloženog termina za sastanak ukoliko u to vrijeme niste na raspolaganju
U Google kalendar dodana je nova značajka Out of Office. Slično poput značajke Vacation Responder u Gmailu, koja automatski šalje odgovore dok vi niste za računalom, Out of Office omogućava automatsko odbijanje predloženog termina za sastanak ukoliko u to vrijeme niste na raspolaganju.
Dosad je pomoću te značajke bilo moguće poslati odgovor na pristižuće e-poruke i pozive automatski samo ako je bila uključena i značajka koja automatski šalje odgovore dok ste na godišnjem odmoru. Novo izdanje moguće je koristiti i za svakodnevna izbivanja, primjerice dok ste na sastanku.
Evo kako ćete namjestiti značajku Out of office u Google kalendaru
Za jednokratne unose kliknite na dan u koji želite unijeti događanje ili podsjetnik te odaberite način rada Out of office pa popunite nužne informacije.
Google kalendar će temeljem naziva događanja ili podsjetnika nastojati pogoditi o čemu se radi i automatski promijeniti tip događanja. To će, naravno, biti moguće ručno promijeniti ukaže li se za tim potreba. Google kalendar će odbiti sve zahtjeve za sastancima za sate i dane koje ste odabrali, tako što će e-mailom koji uključuje poruku koju ste sami napisali.
Moguće je i postaviti određene sate tijekom radnog dana (ili više njih) tijekom kojih nećete biti dostupni. Neće biti prikazani na isti način kao i dugotrajnije izbivanje iz ureda.
Kako bi to promijenili u Kalendaru kliknite na sličicu zupčanika u gornjem desnom kutu pa nađite Settings. U kategoriji General vidjet ćete Working hours. Kliknite na to, označite kućicu uz Enable working hours i unesite željene termine, piše Business Insider.