Iako teško da mu Microsoft može konkurirati svojim web pretraživačem Bing, u Googleu nisu zadovoljni time što konkurentski servis 'krade' rezultate pretraživanja, a što su u pripadajućem zapisu na blogu i dokazali
Stvar na tržištu pretraživača internetskih sadržaja prilično je jednostavna – Google drži većinu udjela, otprilike 70 posto, dok konkurenti dijele ostatak. Na Microsoftov Bing otpada otprilike 10 posto udjela, no ako je vjerovati Googleu, Microsoft se služi krađom rezultata.
Da bi to dokazali, u Googleu su napravili eksperiment. Uz određeni traženi pojam namjestili su rezultate pretraživanja koji nemaju apsolutno nikakve veze s njim. Nakon nekoliko dana upisivanje istog pojma u Microsoftov Bing donijelo je prikaz istovjetnog rezultata, iako nema nikakve stvarne veze među traženim pojmom i rezultatom, osim Googleove namještaljke.
U Googleu su ponovili stvar nekoliko puta da bi bili posve sigurni, a poslužili su se izmišljenim pojmovima. Za upit 'hiybbprqag' kao rezultat su prikazali raspored kazališne dvorane, za upit 'delhipublicschool40 chdjob' namjestili su da se prikazuje kreditno udruženje, za upit 'juegosdeben1ogrande' u rezultatu su prikazali stranicu koja prodaje nakit hiphoperima i tako dalje. Ukupno su ponovili taj eksperiment 100 puta.
Samo nekoliko dana nakon takvog namještanja rezultata i Microsoftov Bing počeo je prikazivati istovjetne besmislene rezultate, a što je Google dovelo do jednostavnog zaključka da Bing koristi Google prilikom prikaza svojih rezultata.
Zaključak na službenom Googleovom blogu glasi: 'Bing izgleda kao nedovršena, bezvezna verzija Googleovih rezultata, jeftina kopija.'