Jedan od najkontroverznijih načina zarade oglašavanjem uskoro odlazi u ropotarnicu povijesti. Reklame unutar servisa Gmail bit će krojene iz drugih izvora te Google više neće skenirati email poruke korisnika u tu svrhu
Bloomberg saznaje kako odluka o ovom potezu nije donesena iz Googleovog tima za oglašavanje, već iz odjela za cloud usluge. Alphabetova tvrtka inače koristi Google Cloud i za poduzetnički sektor, uz paket alata G Suite. Problem je nastao u tom što poslovni korisnici nemaju percepciju da su isključeni od Googleovog skeniranja email poruka za ciljanog oglašavanje - iako su u sklopu plaćenog paketa.
Kako bi promijenili tu percepciju, donesena je odluka da će Google općenito nakon niza godina skeniranja email poruka prestati s tom kontroverznom politikom.
Da ne bi bilo zabune - reklama i ciljanog oglašavanja će unutar Gmaila i dalje biti, međutim reklame će se krojiti na temelju drugih izvora informacija o korisniku, poput njegovog korištenja tražilice Google i servisa poput YouTubea, piše Bloomberg.
Poslovni korisnici koji se služe alatima G Suite ili krajnji potrošači pak neće više imati nikakvog razloga za sumnju skenira li Google i njihove poštanske pretince.