Google+ uvrstio je u ponudu igre, uključujući i vrlo popularnu Angry Birds. Facebook je odmah reagirao, uvodeći nadogradnje i smekšavajući politiku prema developerima
Na popisu igara dostupnih na Googleovoj društvenoj mreži je ukupno 16 naslova, uključujući Bejeweled Blitz, Zynga Poker, Dragon Age Legends, Crime City...
Na službenom Googleovu blogu tvrde da neće igre gurati korisnicima pod nos, već će im dati mogućnost odabira kad i kako im žele pristupiti te s kime će ih podijeliti. 'Igre će biti dostupne kad ih poželite i izvan puta kad vam ne trebaju', kažu.
Kad se poželite igrati, trebate kliknuti na dugme Games (Igre) na vrhu vašeg streama. Odvest će vas na stranicu s igrama, gdje će vas dočekati novosti o igrama koje igraju kontakti iz vaših krugova, pregled poziva koje ste primili i popis igara koje su ljudi koje znate igrali nedavno te vaši rezultati i postignuća.
Nije trebalo dugo čekati na Facebookov odgovor. Samo nekoliko sati nakon što je Google dodao igre svom mrežnom servisu, trenutno najpopularnija društvena mreža objavila je niz poboljšanja za svoje igre, kojima duguje popriličan dio sadašnje publike.
Naime, oko 200 milijuna korisnika Facebooka igra na njemu igrice, a tvrtka Marka Zuckerberga uzima trećinu prihoda od prodaje virtualnih dobara koju igračice i igrači kupe.
Povećali su, primjerice, veličinu zaslona za igre, olakšali memoriranje omiljenih naslova i prilagodbu postavki pomoću kojih možete vidjeti što vaši prijatelji igraju.
Dodan je Game Ticker, vidljiv jedino dok se igrate. Smješten je u stupcu desno, gdje je trenutno chat, a prikazuje što vaši prijatelji igraju i kakve rezultate postižu.
Putem postavki privatnosti možete upravljati sadržajem, odnosno odrediti što će vaši kontakti vidjeti od igara koje igrate, a što ne. Isto je moguće i izravnim uklanjanjem u Tickeru, klikom na 'X' uz igru koju ne želite više pratiti.
Ujedno, Facebook je ublažio pravila po kojima developeri mogu utržiti svoje igre na njihovoj platformi. Promjene će omogućiti proširenje tipova obavijesti koje korisnici Facebooka vide kad njihovi kontakti igraju igre.
Drugim riječima, sad ćete vidjeti obavijesti o svim igrama koje vaši kontakti igraju, umjesto samo onih koje ste i sami instalirali, kako je bilo dosad.
Iz Facebooka tvrde kako su razvili poseban algoritam koji će prikazivati novosti samo ako procijeni da je relevantan za pojedinog korisnika. No prije će biti da ćemo dobiti još više obavijesti na ionako informacijski pretrpanoj društvenoj mreži.