Najpopularnija tražilica na svijetu upravo je predstavila novosti vezane uz isječke, male okvire koji se pojavljuju pri vrhu rezultata pretraživanja, a koji bi korisnicima trebali omogućiti da do željenih informacija i novih opcija dođu još brže
Google je odlučio uvesti novosti u svoje isječke traženih pojmova. To su mali odlomci s najvažnijim informacijama vezanim uz traženi pojam koji se obično prikazuju na vrhu popisa rezultata i imaju cilj da brže pruže informaciju.
Primjerice, upišete li u tražilicu 'vrijeme Zagreb', prvi rezultat je zapravo okvir, isječak rezultata sa neke stranice koji u kratkim crtama daje informaciju. Ako korisnik nije zadovoljan s danim rezultatom, može nastaviti pretraživati ostale koji su odmah ispod.
U siječnju je tvrtka objavila podsjetnik na njihovo postojanje, a sad su im dodali i neke nove značajke te su promijenili način na koji okviri s rezultatima funkcioniraju.
Posljednje ažuriranje donosi nove opcije ovisno o samoj temi i rezultatu. Osim toga, umjesto da predlaže jedan okvir Google će od sada u rezultatima nuditi nekoliko okvira koji nastaju obzirom na različite konotacije pretrage.
Jedan od primjera koje su naveli u svom blogu u kojemu objašnjavaju novu značajku je pretraga za 'kvarc ili granit' koja se može odnositi na dvije stvari. Jedan okvir može predstaviti rezultat bitan za geologa, a drugi nove trendove u uređenju interijera kuhinja.
Tu su i dodatne opcije koje u ovom primjeru mogu prikazati cijenu i ostale osobine ova dva materijala. Kad korisnik odabere nešto od toga, pojavit će se novi okvir sa izvorom podataka.
Iako promjena nije velika, pokazuje koliko se Google trudi da poboljša svoju tražilicu. Jedini je problem što će ovakav algoritam gurnuti stranice koje ne nude okvire još dalje od početnih rezultata, piše Make Use Of.
TEHNO SAVJETI