Posljednjih nekoliko desetljeća navikli smo gledati foršpane za proizvode, filmove, igre pa čak i književna djela. Hideo Kojima nadmašio je samog sebe predstavivši apstraktni foršpan za, pazite ovo, logo svojeg novog studija Hideo Kojima Productions
Da budemo kristalno jasni - foršpan je predobar. Osim što se dešava na Mjesecu, dešava se i ispod mora, ima kitove i, što je najvažnije, onog astronauta s lubanjom ispod skafandera kojeg smo upoznali kad smo prvi put vidjeli firmin logotip.
Foršpan za logo Kojima Productionsa predstavljen je ovog vikenda tijekom konvencije Comic Con održane u San Diegu. Kojima je održao panel tijekom kojeg je bilo riječi o njegovim dosadašnjim iskustvima u razvoju igara, planovima za budućnost, kao i najnovijem naslovu Death Stranding.
Također, spomenuti tip iz foršpana i logotipa ima ime - Ludens. Kojima je komentirao kako 'Ludens zapravo predstavlja Kojima Productions. Koncept je glasio - korištenje najnaprednije tehnologije za istraživanje neistraženog. Znanstvenik iz Nizozemske predložio je koncept po kojem što više igramo igre, tim više evoluiramo. Ovo je upravo ona stvar koju želim. Želim ovaj koncept staviti u Homo ludens.'
Kojima je nastavio: 'Stvorio sam taj koncept i dao ga Yojiju Shinkawi. Ova oprema koju koristimo za putovanje na neistražena mjesta je skafander... htio sam da izgleda kao nešto između samuraja i viteza.'
Kojima Productions trenutno radi na misterioznom projektu Death Stranding. U glavnoj ulozi je Norman Reedus, glumac poznat iz 'Walking Deada' i ukinutih Konamijevih Silent Hillsa.