Velika američka osiguravajuća kuća želi ponuditi Appleov pametni sat desecima milijuna svojih korisnika, ali smatraju kako je preskup
Kako pišu američki mediji, predstavnici Applea i osiguravajuće tvrtke Aetna održali su niz tajnih sastanaka tijekom proteklog tjedna kako bi pametni sat Apple Watch učinili dostupnijim korisnicima Aetninih usluga, njih oko 23 milijuna.
Ta tvrtka Appleov pametni sat već ima u ponudi za svojih 50 tisuća zaposlenika u sklopu korporativnog programa posvećenog vježbanju i zdravom životu.
Apple Watch trenutno je najprodavaniji uređaj za praćenje fitnes i zdravstvenih podataka. Tijekom prvog ovogodišnjeg kvartala Apple je isporučio 22 milijuna primjeraka. Jabučari navodno planiraju dodati nove značajke i mogućnosti, poput stalnog i neinvazivnog praćenja razine šećera u krvi.
Treba proširiti bazu korisnika
Tijekom razgovora predstavnici Aetne su navodno sugovornicima iz Applea ukazali kako je njihov pametni sat preskup onima koji ga žele nabaviti za cijelu obitelj. Žele ga ponuditi besplatno ili po sniženoj cijeni. Hoće li u tome biti uspješni, ostaje za vidjeti.
Istaknut je i problem prikupljanja podataka vezanih uz zdravlje, a koji bi mogli biti podijeljeni s trećim stranama bez znanja korisnika.
Appleu su također ukazali kako njihov pametni sat ne upozorava korisnika kad predugo sjedi, nema opciju alarma za meditaciju te nije dovoljno privlačan starijim osobama i pacijentima s kroničnim bolestima, piše Digital Trends.