Mastercard je predstavio prvu, kako tvrde, trgovačku aplikaciju za humanoidnog robota Peppera kojeg je razvio Softbank Robotics. Primit će vašu narudžbu, preporučiti vam jelo, brbljati s vama...
Aplikaciju pokreće MasterPass, Mastercardova usluga za globalno digitalno plaćanje. Aplikacija robotu Pepperu omogućava razgovor s kupcima te proširuje njegovu sposobnost integracije službe za korisnike s pristupom informacijama i prodajom.
Mastercardov partner u pilot projektu bit će restorani Pizza Hut u Aziji, u kojima će Pepper uzimati narudžbe, kao i personalizirano se obraćati gostima.
Kako bi komunicirali s njim gosti će ga trebati pozdraviti i upariti svoj Masterpass račun dodirom sličice Pepper u sklopu novčanika ili skeniranjem QR koda na tablet računalu koji drži robot.
Nakon uparivanja Pepper će moći pružiti personalizirane preporuke i ponude, dodatne podatke o proizvodima i pomoći u procesu naplate. Također, moći će inicirati, odobriti i izvršiti transakciju povezivanjem s MasterPassom preko wi-fi veze. Transakcija će biti provedena u okviru digitalnog novčanika.
U Pizza Hutu očekuju kako će robot omogućiti 'personalizirano naručivanje, smanjeno vrijeme čekanja, zabavu i besprijekorno korisničko iskustvo'. Hoće li moći u potpunosti zamijeniti ljude? Vidjet ćemo.
Aplikaciju je stvorio tim Mastercard Labsa iz Singapura, jednog od osam Mastercardovih centara za istraživanje i razvoj diljem svijeta. Uz aplikaciju, u sklopu istog programa razvijeni su razni oblici plaćanja za raznovrsne uređaje, poput narukvica za fitness narukvica i hladnjaka.