Veliku petorku čine Honor, Huawei, Apple, Oppo i Vivo, a razmak među vodećim brendovima pokazuje zanimljiv trend među kineskim kupcima
Kinesko tržište pametnih telefona u prvom je tromjesečju 2024. poraslo je za 6,5 posto zahvaljujući velikoj potražnji za uređajima kineskih brendova Huawei i Honor.
Praćenje mobilnih telefona IDC-a pokazuje da je u prva tri mjeseca ove godine isporučeno ukupno 69,3 milijuna pametnih telefona predvođeni Honorom i Huaweijem. Ove dvije tvrtke bore se za vodeću poziciju, a svaka kontrolira 17 posto udjela na tržištu, piše GSMArena.
Huaweijev rast tržišnog udjela bilježi porast od 110 posto u usporedbi s prvim tromjesečjem 2023. Porast prodaje nastao je zahvaljujući potrošačkoj groznici oko Nove lunarne godine, većom ponudom telefona u niskoj i srednoj kategoriji, kao i sve većom popularnošću umjetne inteligencije kod skupljih modela.
Honor je prednjačio zahvaljujući velikoj potražnji za serijom Magic6, Huawei se snažno vratio na tržište pametnih telefona, a Oppo je došao na treće mjesto s 15,7 posto tržišnog udjela, uz negativni rast od 15,5 posto.
Apple se nalazi na četvrtom mjestu s udjelom od 15,6 posto, unatoč ponudi iPhonea 15 na popustu, dok je Vivo zauzeo peto mjesto sa 14.6 posto tržišnog udjela. Istraživanje pokazuje da se kineski potrošači ne zamaraju brendovima te da će pri kupovini novog telefona često birati drugog proizvođaća.