Zadržati postojeće klijente i privući nove, povećati produktivnost i smanjiti troškove, postati konkurentniji i uspješno odgovarati na sve veće zahtjeve tržišta - samo su neki od ciljeva koje si postavlja svaka uspješna tvrtka
Da bi se krajnjeg klijenta učinilo još zadovoljnijim, uz dobar proizvod ili uslugu jednako je važno ponuditi i kvalitetnu korisničku podršku. Ključnu ulogu u tome imaju pozivni centri (službe za korisnike).
Ulaganje u infrastrukturu i pronalaženje zahtjevnih tehničkih rješenja znači stvaranje nepotrebnih fiksnih troškova. Kako bi se navedeno izbjeglo, optimalno rješenje za vašu službu za korisnike je usluga Hosted Call Centar T-Coma.
Hosted Call Centar je rješenje koje čuva vaš novac, povećava produktivnost i usmjerenost na klijente. Mjesečni troškovi ovise o vašem broju agenata i supervizora čime izbjegavate početne kapitalne i implementacijske troškove. Zadržite svoja ulaganja na svojoj lokaciji i uz zaposlenike, računala i slušalice preuzmite kompletno tehnološko rješenje bazirano na sustavu Avaya kojim se i mi koristimo u svojem pozivnom centru. Zbog svoje fleksibilnosti sustav se u potpunosti prilagođava vašim potrebama.
Korištenje Hosted Call Centar usluge povećava produktivnost bez rizika i dodatnih tehničkih problema. Stručni tim T-Coma, s dugogodišnjim iskustvom u radu na multifunkcionalnoj tehničkoj platformi, može vam pomoći u ostvarenju svih vaših potreba u optimizaciji poslovnih procesa te definiranju potrebnih aktivnosti.
Detaljnije informacije o usluzi potražite na www.t-com.hr ili se obratite na brojeve telefona Službi za korisnike: 0800 9100 i 0800 9500.