PRVA GODINA BLABLACARA

Hrvati vole brbljanje i društvo u vožnji

13.03.2016 u 09:51

Bionic
Reading

Više od 1,6 milijuna podijeljenih kilometara i 60 tisuća ponuđenih slobodnih mjesta u automobilima rezultat su koji je tijekom prve godine djelovanja ostvarila platforma za dijeljenje prijevoza BlaBlaCar u Hrvatskoj

BlaBlaCar je globalni startup koji uz pomoć mobilne aplikacije spaja ljude koji putuju automobilom i imaju slobodna mjesta u autu s onima koji trebaju prijevoz u istom smjeru kako bi putovali zajedno i podijelili troškove prijevoza.

Osim u Hrvatskoj, djeluje u 21 zemlji diljem svijeta. Ima ukupno 25 milijuna članova.

U Hrvatsku je BlaBlaCar stigao 11. ožujka 2015. godine. Tijekom protekle godine vozači su na BlaBlaCaru ponudili 60 tisuća slobodnih mjesta kako bi troškove putovanja podijelili sa suputnicima. Prosječno zajedničko putovanje hrvatskih članova BlaBlaCara dugačko je 299 kilometara, a tri najpopularnije rute su putovanja Pazin-Zagreb, Rijeka-Zagreb i Split - Zagreb.


Prosječna dob hrvatskih članova BlaBlaCara je 34 godine. Kod registracije svaki član označava koliko je razgovorljiv tijekom putovanja, od Bla do BlaBlaBla (po čemu je BlaBlaCar i dobio ime). Hrvati su, očito, prilično razgovorljivi budući da je samo jedan posto njih za sebe reklo da su šutljivi.

'Iznimno smo zadovoljni rezultatima prve godine te brojkama koje pokazuju da je dijeljenje prijevoza prihvaćeno u Hrvatskoj kao pouzdan, učinkovitiji, brži, povoljniji i ugodniji način putovanja.

U godinu dana uspjeli smo izgraditi brojnu i aktivnu zajednicu vozača i putnika koji su koriste BlaBlacar kako bi putovali više i jednostavnije', kazala je Antonija Bilić Arar, voditeljica marketinga i PR-a u BlaBlaCaru Hrvatska.