Svi koji se brinu o 'employer brandingu', ili će to tek početi, rješenje mogu pronaći u hrvatskoj firmi Moontop koja nudi digitalne koristi za zaposlenike
Oporavak gospodarstva u 2021. godini pred poslovnu zajednicu u Hrvatskoj stavio je izazov privlačenja i zadržavanja najboljeg kadra. Employer branding je, kao i 2019., opet privukao interes tvrtki u Hrvatskoj jer ga vide kao element pozicioniranja i zadržavanja konkurentnosti na međunarodnom tržištu.
Moontop je hrvatska tech tvrtka, a nazivaju se one stop shopom za digitalne koristi za zaposlenike. Kreću iz Hrvatske uz namjeru brzog globalnog širenja u namjeri postajanja globalnim dobavljačem za digitalne koristi za zaposlenike u internacionalnim kompanijama poput Microsofta, Oraclea i Applea.
Vrijednost koju pružaju internacionalnim kompanijama je globalni program koristi za zaposlenike, bez obzira gdje se oni nalazili. Kompanije imaju potpunu fleksibilnost u definiraju broja zaposlenika i proizvoda te mogu po vlastitoj organizacijskoj strukturi prilagođavati program koristi: po kontinentu, državi, mjestu, hijerarhiji u kompaniji, radnoj poziciji, radnim rezultatima ili pak prema željama i navikama te stilu života njihovih djelatnika.
Aplikacija Moontop sadrži program koristi za različite djelatnosti:
- SPORT: teretane, osobni treneri, plivanje, tenis
- FOODIE: prehrana na poslu, u home officeu i restoranu
- BEAUTY: frizerske, make up i wellness usluge
- KIDS GIFT: dječji pokloni (STEM, plastične igračke, plišanci, edukacije itd.)
- HOUSING: najam kuće ili stana
- EDU: edukacije i knjige
- DRY CLEANING: usluge kemijske čistionice
Ovakvim pristupom i šarolikom ponudom, kako kažu, nastoje obuhvatiti želje svih zaposlenika u kompaniji, čime firma osigurava jednak tretman i ravnopravnost svih u programu koristi za zaposlenike.