Cloud Call Centar je jedinstvena usluga na tržištu, namijenjena poslovnim korisnicima, koja omogućuje uspostavljanje pozivnog centra u kratkom roku bez inicijalnih troškova
Usluzi se pristupa s bilo koje lokacije, uređaja ili mreže, a veličina pozivnog centra može se jednostavno prilagoditi stvarnim potrebama korisnika.
Cloud Call Centar omogućuje upravljanje velikim brojem istovremenih odlaznih i dolaznih poziva ili kampanja putem različitih komunikacijskih kanala: govornog, SMS-a, e-maila, faxa i chata.
Uz nadzor kvalitete i upravljanja izvješćima, Cloud Call Centar također omogućuje mjerenje performansi agenta i praćenje rezultata.
Korisnik usluge može sam administrirati postavke svojih agenata, a pakete licenci koji stoje iza agentskih i supervizorskih paketa moguće je samostalno konfigurirati.
Ugovorna obveza ne postoji, a korisniku je na raspolaganju promotivno razdoblje korištenja usluge od 30 dana bez naknade. Uslugu Cloud Call Centar može se besplatno isprobati i kupiti putem ICT Marketplacea
HT je također predstavio prednosti korištenja ICT Marketplacea. Riječ je o web dućanu poslovnih aplikacija, usluga te infrastrukturnih servisa, namijenjenom svim poslovnim korisnicima - od malih obrta do velikih kompanija.
Matija Martinović je pojasnio kako putem ICT Marketplacea učinkovito upravljati troškovima aplikacija, a osigurati korisnicima u poslovnom okruženju pristup svim neophodnim aplikacijama.
Cloud usluge HT-a dostupne na ICT Marketplaceu mogu se besplatno isprobati u probnom periodu od 30 dana.