AppGallery poziva sve gamere da podrže 'Fishing Clash' – online izazov u čišćenju virtualne Amazone. Gaming zajednica igra sve važniju ulogu u podizanju ekološke svijesti
Huawei, vodeća svjetska tehnološka kompanija, aktivno podržava izazov tvrtke Ten Square Games (TSG), koji potiče igrače najpopularnijeg izdanja igrice Fishing Clash na sudjelovanje u akciji spašavanja Amazone povodom Dana planeta Zemlje. Kako bi adekvatno proslavili Dan planeta Zemlje, koji danas globalno obilježavamo, developeri igre potiču igrače na virtualno čišćenje Amazone kroz jedan od modula igre, pomažući pritom podizanje svijesti o zaštiti biološke raznolikosti rijeke Amazone. Inicijativa TSG developera rezultirat će sadnjom drveća na za to predviđenim lokacijama. Developeri dodatno motiviraju korisnike i igrače na sudjelovanje kroz parolu 'Što više igrati, više stabala sadimo'.
Fishing Clash aplikacija, koja redovito zauzima visoke pozicije po broju preuzimanja na AppGalleryju i Huaweijevom GameCenteru, predstavljena je prošle godine u sklopu inicijative povodom Svjetskog dana vode, u svrhu podizanju svijesti o izumrlim vrstama i poticanju na čišćenje svjetskih oceana. Tijekom proslave ovogodišnjeg Tjedna Zemlje, koji se obilježava od 18. travnja do 22. travnja, Fishing Clash izazov vodi igrače u idilično amazonsko ribarsko selo. Igrica je dostupna svim vlasnicima najnovijih flagship uređaja P50 serije – P50 Pro i P50 Pocket, te korisnicima nova 9 SE pametnog telefona.
Umjesto pecanja egzotičnih vrsta riba, igrači se fokusiraju na čišćenje virtualnog korita rijeke od nakupljenog smeća, a kako su najavili developeri iz tvrtke TSG, njihova postignuća će biti nagrađena sadnjom drveća u stvarnim zajednicama. Kako bi im pomogli da se što više asimiliraju kao dio amazonskog prirodnog okruženja, igrače će kroz igru pratiti autohtone životinjske vrste Amazone kao što su jaguar, majmun i vuk, čiji se broj smanjio zbog promjene staništa.
'Naša predanost rastu ekološke svijesti i poticanju odgovorne promjene ponašanja kroz korištenje moderne tehnologije glavni je prioritet za Huawei. Ohrabrujuće je vidjeti kako aktivnosti u gaming zajednici mogu potaknuti održive virtualne navike koje na kraju stvaraju i pozitivan utjecaj u stvarnom životu. TSG-ov izazov povodom Dana planeta Zemlje upravo obuhvaća naša temeljna uvjerenja oko aktivnog sudjelovanja i pomoći u zaštiti okoliša, posebno zato što skupljanjem bodova u igri i virtualnom svijetu, igrači akumuliraju donacije koje se pretvaraju u nova stabla posađena unutar potrebitih zajednica', rekao je dr. Jamie Gonzalo, potpredsjednik Huawei Mobile Servicesa.
Inicijativa tvrtke TSG-a za korištenje igre Fishing Clash u svrhu podizanja ekološke svijesti odražava i nadopunjuje se s pristupom i djelovanjem tvrtke Huawei u korištenju tehnologije za rješavanje klimatskih promjena i ekoloških problema. Huawei ima četiri strategije za održivi razvoj i odgovorno poslovanje koje uključuju principe digitalne uključenosti, sigurnosti i vjerodostojnosti, zaštite okoliša te izgradnje zdravog i harmoničnog ekosustava.
Tijekom protekle dvije godine Huawei je pomogao da 22 zaštićena područja u 18 zemalja učinkovitije upravljaju postojećim prirodnim resursima i štite biološku raznolikost kroz smisleno korištenje vlastitih digitalnih tehnologija. Huaweijev omjer emisije CO2 po milijunu RMB prihoda od prodaje u 2021. godini pokazao je značajno smanjenje od čak od 33,2% u odnosu na baznu 2012. godinu. Uz predanost korištenju ekološki prihvatljivih materijala, održivije ambalaže i smanjenju generalnog otpada u poslovanju, donijeli su Huaweiju ocjenu 'A' dodijeljenu od strane CDP-a, neprofitne dobrotvorne organizacije. CDP je zaslužan za vođenje globalnog sustava otkrivanja i transparentnosti podataka potrebnih investitorima, tvrtkama, gradovima, državama i regijama prilikom upravljanja vlastitim utjecajima na okoliš.
Fishing Clash dostupan je na AppGalleryju, trećoj najvećoj trgovini aplikacija na svijetu.
AppGallery donosi impresivan i rastući broj od više od 187.000 aplikacija (porast od 55,8% u odnosu na prošlu godinu) integriranih s ekosustavom Huawei Mobile Services, dostupnih u 170 zemalja diljem svijeta i s više od 730 milijuna aktivnih korisnika mjesečno širom svijeta (porast od 10% u odnosu na prošlu godinu).
Huawei proizvodi i usluge
U prodaji se nalazi Huawei nova 9 SE pametni telefon za sve generacije. Vođen inovacijama, nasljeđuje zadivljujuću estetiku usklađenu sa snažnim performansama i sustavom četverostrukih kamera koji definira Huawei nova seriju. Svi korisnici koji kupe Huawei nova 9 SE pametni telefon do 28. lipnja, ostvaruju pravo na besplatnu zaštitu zaslona u trajanju od 12 mjeseci. Zaslon pametnog telefona može se jednom zamijeniti besplatno, bez ikakvih dodatnih troškova. Besplatna zaštita vrijedi ako se zaslon mobitela slomi zbog nesreće (npr. udarca, pada ili pritiska).
U prodaji se nalazi prvi Huaweijev profesionalni trkački sat, Watch GT Runner. Novi sat kombinira najbolje iz renomirane GT serije i pruža nove značajke koje će zadovoljiti sve rekreativce i profesionalne trkače.
U prodaji se nalaze dva vodeća uređaja Huawei P serije, P50 Pocket i P50 Pro. Oba uređaja dolaze s AppGalleryjem, trećom najvećom trgovinom aplikacija na svijetu, a ako korisnici imaju ikakvih nedoumica kako koristiti aplikacije, mogu pronaći sve informacije na AppsOnHMS stranici.
U prodaji se mogu pronaći i FreeBuds Lipstick slušalice. Radi se o raskošnom izdanju vodećih slušalica koje savršeno kombiniraju luksuzan dizajn s vrhunskim audio iskustvom.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2020. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Pratite sve novosti na web stranici, društvenim mrežama i forumu Huawei Hrvatska i posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska.