Huawei je u 2017. povećao broj prodanih uređaja za više od 31 posto u odnosu na 2016. godinu svrstavajući se tako uz bok Appleu i Samsungu. Osim toga, već su počeli širiti asortiman računalima, tabletima, odjećom, pametnim kućama i vozilima, a najavljuju i implementaciju inteligentne tehnologije
Huawei je prošle godine isporučio 153 milijuna pametnih telefona, a godišnji prihod od prodaje iznosio je 36,4 milijarde američkoh dolara, što čini porast od 31,9 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Tvrtka je objavila financijske rezultate koji pokazuju solidan rast poslovanja. Ukupan godišnji prihod tvrtke iznosio je 92,5 milijardi dolara, što je porast od 15,7 posto u odnosu na 2016. godinu, a neto dobit iznosila je 7,3 milijarde dolara, što je porast od 28,1 posto godišnje.
Prema podacima IDC-a, Huawei flagship uređaji ostali su bestseleri i nakon plasiranja na tržište, što je povećalo tržišni udio Huawei high-end modela čija je cijena preko 500 dolara, na više od 10 posto.
'Huawei se usredotočio na poboljšanje korisničkog doživljaja tijekom 2017. godine, dok su se tržišni udjeli i svijest o brendu konstantno povećavali. Usredotočili smo se na inovacije proizvoda pa smo tako predstavili Kirin 970 čipset vođen umjetnom inteligencijom i prvu trostruku kameru na P20 Pro uređaju. Također, posebnu smo pažnju pridali mobilnim uslugama, transformaciji kanala i službi za korisnike kako bismo kontinuirano unaprjeđivali korisničko iskustvo i pojačavali temelje kao vrhunski globalni brand', rekao je Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.
Huawei stoji uz bok Appleu i Samsungu
Tijekom ove godine, Huawei je tako učvrstio svoju poziciju među tri najbolja proizvođača telefona u svijetu te se sveukupna globalna svijest o brendu najviše povećala u Kini.
Ukupna brojka isporučenih uređaja serije P10 i Mate 9 premašila je 20 milijuna jedinica.
novi smartfoni
Huawei P20 i P20 Pro stigli u Hrvatsku, pogledajte kako je bilo na predstavljanju
Širenje asortimana
Huawei je proširio svoju prisutnost na raznovrsnim područjima, pa je tako ove godine intenzivno radio računala, tablete, odjeću, pametne kuće i vozila sa svim pametnim priključcima. Pošiljke Huawei tableta zabilježile su porast od 40 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, usprkos inače teškom tržištu, pa je Huawei postao jedan od vodećih svjetskih proizvođača tableta u pogledu tržišnog udjela.
U Huaweiju za ovu godinu najavljuju pametne kuće koje će biti ključna komponenta inteligentnog svijeta.
Nove tehnologije
Iz tvrtke smatraju kako konkurentnost počinje i završava s potrošačima te upravo zato za ovu godinu planiraju nastaviti inovacije u temeljnim tehnologijama uključujući AI, AR i VR (umjetna inteligrencija, proširena stvarnost i virtualna stvarnost) - kako bi predvodili evoluciju prelaska s pametnih uređaja na inteligentne uređaje.