Kineska tvrtka zabilježila je tijekom 2012. godine 48,4 milijarde juana (oko 45 milijardi kuna) prihoda zahvaljujući rastu na razvijenim tržištima, uključujući Europu i Japan
Huawei je u protekloj godini uspio ostvariti osam posto više prihoda od prodaje nego u 2011, uz neto dobit od 15,4 milijarde juana (oko 15 milijardi kuna), odnosno 33 posto više nego 2011. godine.
Tvrtka je ostvarila rast u 2012. godini zahvaljujući usmjerenju na potrebe i vrijednosti za korisnike te dinamičnijem upravljanju i povećanoj učinkovitosti poslovanja, naglasila je Cathy Meng, glavna direktorica za financije, i istaknula da očekuje budući rast u ICT industriji.
Cjeloviti rezultati za 2012. bit će objavljeni u godišnjem izvješću u travnju ove godine, a revidirat će ih tvrtka KPMG.
Uspjeh pripisuju stalnoj usmjerenosti na inovacije za korisnike. Huawei je tijekom proteklih 10 godina ukupno uložio oko 120 milijardi juana (oko 113,2 milijarde kuna) u istraživanje i razvoj, uključujući investiciju od 29,9 milijardi juana (28,3 milijarde kuna) u 2012., što je više od 13 posto godišnjeg prihoda kompanije za 2012. godinu.
Huawei je strateški usmjeren na razvoj napredne mrežne komunikacijske infrastrukture, takozvani 'pipe'. Huawei je ostvario oko 70 posto prihoda od pružanja usluga vodećim telekom operaterima, odnosno za njih 45 od top 50 u svijetu.
U kineskoj tvrtki ističu kako je za dobre rezultate bila ključna i povezanost individualnog interesa svakog zaposlenika s održivim razvojem tvrtke, što znači da svatko radi kako bi osigurao dugoročni uspjeh tvrtke. Prihodi menadžmenta, od članova uprave do ostalih menadžera, ograničeni su na njihovu plaću, bonuse i dividende od dionica s pravilima koja osiguravaju da nitko u kompaniji ne može iskoristiti svoju moć za osobne interese.
Poslovna jedinica Carrier Network ubilježila je prihode od prodaje u iznosu od 160,3 milijarde juana (33,6 milijardi kuna). Huawei Device je ostvario 48,4 milijarde juana (45,4 milijarde kuna) prihoda zahvaljujući stalnom rastu na razvijenim tržištima, uključujući Europu i Japan. Poslovna jedinica Enterprise nastavila je s razvojem portfelja i ugovorima te ostvarila 11,5 milijardi juana prihoda (10,6 milijardi kuna) od prodaje.
Prihod od prodaje izvan Kine čini 66 posto ukupnih prihoda tvrtke. Otprilike pola ostvareno je u Europi, Bliskom istoku i Africi, a po četvrtina u regiji Azija-Pacifik te u Sjevernoj i Južnoj Americi.
Konvergencija mobilnog interneta, pametnih telefona te digitalnog i stvarnog svijeta donijet će stotinu puta više podataka u nadolazećim godinama što je veliki izazov, ali i neviđena prilika za razvoj ICT industrije. Huawei vjeruje da je infrastruktura s velikom propusnošću koja može prenijeti i procesirati masovni protok podataka, ključ za ove izazove i ujedno glavni pokretač rasta za Huawei u budućnosti.
Huawei očekuje da će nastaviti s rastom i u 2013. godini, odnosno povećanje ukupnog prihoda za 10 do 12 posto.