Provedbom projekta vrijednog više od tri milijuna kuna nastat će digitalni nastavni materijali za osam osnovnoškolskih predmeta, a nastavnici će biti obučeni kako što bolje koristiti ICT u nastavi
Projekt Razvoj elemenata kvalifikacija, programa i kurikuluma u dijelu računalne kompetencije u osnovnoškolskom obrazovanju, vrijedan 3,3 milijuna kuna, financirala je Europska unija.
U djelo će ga provesti CARNet, Visoka škola za primijenjeno računarstvo Algebra, Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) i hrvatski ogranak IISEIE (International Institute of Software Economics, Innovation and Entrepreneurship).
Program će trajati 18 mjeseci, tijekom kojih će skupina nastavnika osnovnih škola biti educirana kako bi učenike mogla podučavati koristeći prednosti informacijskih i komunikacijskih tehnologija u svakodnevnoj nastavi.
Osim edukacije nastavnika, projektom je predviđena izrada posebnih digitalnih nastavnih materijala koji će biti dostupni na korištenje svim nastavnicima, u svim osnovnim školama diljem Hrvatske.
Digitalni materijali će se fokusirati na razradu međupredmetnih tema informacijske i komunikacijske tehnologije u osam predmeta - matematika, hrvatski jezik, fizika, povijest, zemljopis, kemija, biologija i strani jezik - za učenike od petog do osmog razreda osnovne škole.
Za svaki će predmet biti pripremljen i priručnik o provedbi nastavnih programa međupredmetnih tema informacijske i komunikacijske tehnologije, a sastojat će se od ukupno 240 stranica, po 30 stranica za svaki predmet.
Također je u planu i razvoj sustava online za istraživanje i prikupljanje povratnih informacija, od strane nastavnika i učenika, o digitalnim nastavnim materijalima koji će biti izrađeni tijekom ovog projekta, kako bi se dobio što bolji uvid u korištenje razvijenog kurikuluma.
'Obzirom na društvo u kojem živimo te na potrebe tržišta rada, koje se danas oslanjaju na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije, iznimno je važno već od malih nogu poticati i razvijati primjenu tehnologije u svakodnevnom radu te upoznati naše osnovnoškolce s njom', objasnio je Zvonimir Stanić, ravnatelj Hrvatske akademske i istraživačke mreže.