Vrijeme je da se razbije mit kako je samo najvećim brendovima mjesto oglašavati se na Twitteru za vrijeme Svjetskog prvenstva. 'Kako na web' društvo otkriva kako je internet promijenio priču te načine na koji poduzetnici trebao iskoristiti svoju kreativnost i uključiti se na 'avion Brazil 2014.'
Za Twitter stoji da je druga najpopularnija društvena mreža, odmah iza Facebooka, a od prednosti Kako na web navodi glogalni nastup te generiranje posjeta uz jednostavnije komuniciranje po temama uz određeni hashtag
'Ako još niste aktivni na Twitteru, Svjetsko prvenstvo je prilika za pokretanje poslovnog Twitter profila, testiranje strategije i kreativan pristup. A Hrvatski Telekom je omogućio svim korisnicima i besplatno korištenje Twittera za vrijeme nogometne euforije', pišeKako na web
Kako bi saznali na koji način komunicirati društvenom mrežom Twitter, kako je koristiti općenito na primjerima te iskoristiti prednosti takvog oblika komunikacije, svakako posjetite Kako na web