Tko god da se javi s problemom na Android uređaju, izgledno je da nije sam u tome. Dok je platforma po statistikama danas vrlo stabilna te itekako usporediva s Appleovom, šanse su da će korisnici kad-tad naletjeti na kakav problem. Srećom, dobar dio njih je lako rješiv, piše Kannon Yamada za stranicu MakeUseOf.com
U slučaju da se Google Play stalno ruši nakon pokretanja, postoji mogućnost da je došlo do problema u cacheu. Stvar je moguće srediti na jednostavan način - valja tek otići na Settings > Apps > odabrati 'ALL' polje i pronaći Google Play Store te odabrati brisanje cachea. Nakon toga se savjetuje reboot uređaja.
Ako to kojim slučajem ne upali, valja ponoviti isti postupak za Google Play Services i Google Services Framework - nakon svakog brisanja cachea valja restartati uređaj, a valja imati na umu da ova rješenja vrijede i za slučaj kada se aplikacije ne žele preuzeti iz trgovine:
Android za aplikacije dodjeljuje fiksan spremišni prostor, kojeg korisnici ne mogu proširiti, što pak može dovesti do toga da na uređaj kaže kako više nema mjesta na raspolaganju iako to nije slučaj. Yamada piše kako je za to poželjno iskoristiti aplikaciju poput CCleanera
Dio korisnika koji je u jednom trenutku pomislio da je izbrisao Google Play Store poželi vratiti app, samo da bi shvatio kako je trgovina zapravo onemogućena. Njeno brisanje je moguće samo uz root pristup, a omogućiti je ponovno je vrlo jednostavno. Settings > Apps > odlazak na 'DISABLED' odjeljak gdje se nalazi lista onemogućenih aplikacija (s mogućnosti ponovnog aktiviranja). Ako je pak uz root pristup uklonjena aplikacija za Google Play Store, valja je instalirati opet, po mogućnosti iz legitimnog izvora. Za ručnu instalaciju APK datoteka trebat će omogućiti opciju 'Unknown Sources', koja se nalazi u Settings > Security.
Ako je Android uređaj ostao bez memorije, to bi se moglo odraziti na performanse, čak i kada se čini da su sve aplikacije pogašene. Kako piše Yamada, Android platforma se osjeća najugodnije kada je na njoj minimalan broj aplikacija, jer svaka dodatna instalacija potencijalno donosi novi proces koji radi u pozadini. Preporuka je deinstalacija viška appova, nikako korištenje tzv. task-killer aplikacija.
Za slučaj da je korisnik instalirao kakav malware, postoji mnoštvo alata, no Yamada iz gomile izdvaja Lookout - besplatan je, radi brzo i jednostavno te hvata solidan broj mobilnih napasti.
Nekolicina korisnika zna imati vrlo neugodan problem gdje se uređaj odbija bootati zbog rušenja određenih procesa i aplikacija. Rješenje je ulazak u Safe Mode sustava, što je moguće praćenjem uputa iz filmića:
Čest problem kod uređaja kojima se memorija može proširiti microSD karticama je nemogućnost njihovog učitavanja/prepoznavanja. Preporučuje se formatiranje kartica dok se nalaze u uređaju: Settings > Storage > na dnu odabrati Format SD Card.
U slučaju da sve zapne - postoji i 'nuklearna' opcija - brisanje svih podataka s uređaja i povrat na tvorničke postavke. Opcija se nalazi pod Settings > Backup & Reset > Factory data reset.