Poslovno-tehnološka konferencija 'IBM Summit 2015.' okupila je u Zagrebu više od 250 sudionika, a održana je pod sloganom 'Do pametnijih odluka'
Glavne teme ovogodišnje konferenciji vezane su aktualne promjene u svakodnevnom životu i poslovanju vezane uz količinu informacija koje nas okružuju i brzinu razvoja tehnoloških rješenja bez kojih je teško zamisliti današnje poslovanje.
Naime, svaki dan se ostvari između 2,5 i tri milijarde kontakata na društvenim mrežama, svake godine se generira ista količina podataka koju smo prikupili svih prethodnih godina zajedno.
Također, svjedočimo eksploziji mobilnih uređaja, 70 posto mladih korisnika obavlja transakcije i komunicira isključivo mobilno, do kraja ove godine na mrežu će biti povezano 1,5 bilijuna uređaja, a te brojke će u budućnosti još više rasti.
U prošlosti svjedočili smo nekoliko revolucija koje su oblikovale svijet u kojem danas živimo, a u 21. stoljeću sa sigurnošću možemo reći da prolazimo kroz revoluciju koju predvodi informacija.
Posebnu pozornost sudionika konferencije privukao je okrugli stol 'Informacija - vrijednost i izazovi' na kojem su sudjelovali Draženko Kopljar, član uprave PBZ-a, Zvonimir Stanić, ravnatelj CARNeta, Adrian Ježina, član uprave i tehnički direktor Vipneta, Leda Lepri, pomoćnica ministra Uprave za e-Hrvatsku i Damir Zec, poslovni direktor IBM Hrvatska.
Okrugli stol potaknuo je raspravu o tome kako se danas upravlja informacijama, kako velika količina informacija utječe na poslovanje, koji su izazovi s kojima se korisnici suočavaju i kako iste rješavaju.
Tijekom konferencije korisnici IBM-a predstavili su uspješne primjere iz prakse koji su zahvaljujući naprednim tehnologiji unaprijedili svoje poslovanje i stvorili poslovno okruženje spremno za daljnji rast.