Popularna Facebookova društvena mreža uskoro će korisnicima nuditi dodatni sadržaj nakon što prolistaju sve objave profila koje slijede
Instagram s najnovijom nadogradnjom dobiva značajku 'suggested posts', odnosno predložene objave. Objave dolaze s profila koje korisnik ne slijedi te se pojavljuju nakon što dođe do podsjetnika da je pregledao sve objavljeno u prošla dva dana. Instagram je, podsjećamo, do danas feed gradio isključivo po korisničkim preferencama i ljudima koje slijede.
Nakon najnovije nadogradnje korisnici će moći nastaviti skrolati 'nakon crte', a Instagram će im automatski nuditi nove stvari koje mogu gledati, prenosi The Verge.
Predložene objave neće biti kao one koje pronalazimo u Exploreu, već će biti vezane uz sadržaj koji već slijedite. Ponekad će imati reklame te ćete vidjeti samo fotografije i videe, što znači da više nećete imati prijedloge za gledanje IGTV-a ili Reelsa.
Ovaj potez izgleda kao polagani odlazak Facebooka od politike 'digitalnog zdravlja', ere kada su Facebookove društvene mreže korisnike podsjećale da možda malo previše gleda u ekran. Ideologija zdravijeg digitalnog života je, očigledno, iz Facebooka otišla zajedno sa bivšim direktorom i suosnivačem Instagrama, Kevinom Systromom.
Nova značajka izgleda kao da Instagram polako uči od TikToka koji korisnike baca u neprekidni nalet sadržaja koji je, zbog zaraznosti, aplikaciju učinio popularnom. Produljivanje feeda također Instagramu daje više prostora za oglase i naravno - veću zaradu.