opet promjena

Instagram isprobava novi dizajn, pogledajte što nas čeka

11.09.2020 u 07:57

Bionic
Reading

Najnoviji testni dizajn popularne društvene mreže naglasak stavlja na Reels i kupovinu, približivši nekad spartansku vizualnu društvenu platformu filozofiji koju je odavno prigrlio manje popularni Facebook

Facebook je oduvijek bio spreman na eksperimentiranje. Njihove aplikacije stalno nastoje na neki način kopirati uspješne elemente koje koriste konkurenti, a u doba TikToka i globalne pandemije, ovaj trend je polako počeo zahvatati i Instagram. Iznimno popularna društvena mreža koja se nekad oslanjala na fotografije danas je sve sličnija Facebookovoj drugoj društvenoj mreži - Facebooku.

Toliko, štoviše, da je uvođenje novih kartica, elemenata i solucija počelo utjecati na već nagužvani dizajn. U nedavnoj reportaži The Vergea spominje se potpuno novi dizajn koji će u prvi kadar stavljati shopping i Reelse, Facebookov odgovor TikToku. Kako će to uspjeti nagurati pored Storiesa, Feeda, IGTV-a i hrpe drugih stvari, teško je reći, no prema tamo opisanim dojmovima, riječ je o kaotičnom dodavanju novih kartica i rearanžiranju starih.

Tipka za objavu slike se, prema izvoru, prebacuje u gornji desni kut pored ikone za izravne poruke, dok dućan i Reelsi sjedaju na donji dio sučelja koji, kao što već znamo, ima velik broj manje ili više popularnih tipki.

Voditelj Instagrama Adam Mosseri tvrdi da će mreža zbog uvođenja novih značajki vjerojatno pretrpiti hrpu kritika - 'svaki put kada pomaknemo kartice ili napravimo veliku promjenu, očekujem hrpu uvredljivih DM-ova'.

'Razlog zbog kojeg to radimo je dizajn - jednostavno ne možemo dodati dvije kartice na dno bez da mičemo nešto' nastavio je Mosseri. Voditelj Instagrama uvjeren je da njegova društvena mreža nastoji pomoći pojedinim tvorcima sadržaja tako da im omogući dodatnu zaradu - tako da postanu popularni u videima ili otvore super dućan. Od Patreona do TikToka, sasvim je jasno da društvene mreže imaju potencijal.

'Razmišljali smo jako puno o tome koja je poanta iza Instagrama i uvijek se vratili na ideju nove kulture - kulture koja je na rubu' tvrdi Mosseri. 'Mislim da se trebamo usredotočiti na nove kulture - mlade ljude i kreatore. Upravo te grupe postavljaju trendove u brojnim industrijama i u velikom broju zemalja diljem svijeta'.