DRUŠTVENE MREŽE

Instagram isprobava novu značajku namijenjenu velikodušnima

19.02.2019 u 10:51

Bionic
Reading

Poznata Facebookova društvena mreža u sklopu najnovijeg testa isprobava opciju specijalnih 'donacijskih' naljepnica za Stories

Instagram isprobava posebne naljepnice za donacije koje bi se koristile u sklopu Storiesa, izvještava analitičarka Jane Manchun Wong. Značajka bi bila vrlo slična onome što nudi Facebook - pružajući opciju donacija i sakupljanja sredstava za humanitarne svrhe. Prema objavljenoj slici, čini se da će korisnici moći birati iz liste neprofitnih organizacija te svojeg favorita vezati uz samu naljepnicu, piše The Verge.

popularnost na razini

Donosimo deset savjeta za nezaobilazan Instagram profil

Pogledaj galeriju

Facebook alate za donacije ima još od 2015. no tek je nedavno odlučio sniziti provizije vezane uz iste. Instagram, u drugu ruku, već godinama eksperimentira s metodama plaćanja integriranih u samu platformu, makar je do danas izdao svega nekoliko značajki koje su omogućavale stvari poput rezervacija u restoranu, kartama za kino i tako dalje. Instagram također radi na odvojenoj aplikaciji za shopping, što znači da postoji šansa da će funkcija uplate funkcionirati unutar Storiesa.

Kao što to inače biva, Facebook i Instagram često testiraju nove značajke, što znači da ćete se ako želite sakupljati sredstva morati osloniti na dobri stari 'link in bio' pristup.