Najnovija izvješća daju naznaku o dodatku koji naplaćuje ubacivanje poveznica u opise objava, što bi, u slučaju da se provede, nekima moglo i te kako zasmetati
Influenceri, ovo vam se možda neće svidjeti: Instagram bi mogao početi naplaćivati poveznice u opisima slika. Prema patentu kojeg je otkrio Mike Murphy s Protocola, Facebook razmišlja o monetizaciji influencinga i reklamiranja proizvoda putem poveznica.
Ovaj neobični patent kojeg je Instagramov vlasnik Facebook predao još 2016. izbacuje mali prozorčić svaki put kad korisnik pokuša ubaciti URL ili opis slike te koji od njega traži 2 dolara ako želi da poveznica postane vidljiva.
Opis patenta navodi kako će sustav funkcionirati: 'Ako online sustav prepozna tekstualni sadržaj opisa slike koji sadrži adresu, online sustav će korisniku ponuditi ubacivanje poveznice i to mu naplatiti'.
Ovo je, podsjetimo, već neko vrijeme jedan od najvećih prigovora Instagramu: ako želite ubaciti link na priču, proizvod ili bilo što u objavi, to je nemoguće jer opisi ne dozvoljavaju poveznice. Većina ljudi koristi metodu 'link u biografiji', dok provjereni korisnici dobivaju mogućnost stavljanja poveznica u Storiese. Pitanje je, odduše, hoće li influenceri, brendovi i ostali zainteresirani biti spremni platiti naknadu svaki put kad ubace poveznicu u Storiese. Jedna stvar koja je sigurna je da bi Instagramu ovaj potez mogao omogućiti masivnu zaradu.
Kao i kod svakog patenta, doduše, vrlo je važno naglasiti da do uvođenja naplate možda neće doći.