Tijekom kolovoza vlasnici pametnih telefona u SAD-u posjećivali su češće Instagram i ostajali dulje na njegovim stranicama nego što je to bio slučaj s Twitterom
Do tog je podatka mjerenjem došla tvrtka comScore, koja je objavila kako je Instagram tijekom tog razdoblja imao prosječno 7,3 milijuna aktivnih korisnika dnevno, više od Twitterovih 6,9 milijuna. Prosječan instagramaš proveo je na tom siteu 257 minuta, a prosječni tviteraš na Twitteru 170 minuta, prenosi All Things D
I to unatoč tome što je Twitter imao približno 29 milijuna jedinstvenih posjetitelja koji su mu pristupili putem pametnih telefona, dok ih je Instagram imao malo ispod 22 milijuna. Procjenjuje se kako u SAD-u ima oko 110 milijuna vlasnika pametnih telefona.
Razlika se može djelomično objasniti različitim vrstama sadržaja koje ta dva servisa nude. Za razliku od mahom tekstualnog Twittera, dizajniranog za lako i brzo pregledavanje, Instagram je sav u fotografijama, što traži više vremena i veći angažman korisnika.
Twitter to pokušava promijeniti, uvodeći usluge poput Cards, koja omogućuje pregled sadržaja koji nije na siteu u sklopu samog Twittera, ne bi li bili vizualno primamljiviji i potakli korisnike na aktivnije i dugotrajnije korištenje.
Bilo bi im lakše da su kupili Instagram umjesto Facebooka. No, ta je priča završena.
Dakle, Twitter ima više korisnika, no na Instagram se njegovi korisnici vraćaju češće i provode više vremena na njemu.
Za Instagram to je priličan uspjeh, ima li se u vidu kako postoji tek nešto dulje od dvije godine. Ujedno je to dobra vijest i za Facebook, u čijem je Instagram vlasništvu, a koji muku muči s pronalaženjem načina kako izmusti novce od korisnika mobitela i prijenosnih uređaja.
Doduše, to tek treba otkriti i za sam Instagram. Twitter je u tome otišao korak dalje, razvivši vlastitu paletu promotivnih i oglašivačkih usluga, koja - barem tako tvrde u toj kompaniji - već donosi prihod i zaradu.
Tvrtka eMarketer predviđa kako će Twitter uprihoditi 130 milijuna dolara (oko 741 milijun kuna) od oglasa tijekom ove godine, skoro dvostruko više od Facebooka.