KONKURENCIJA TIKTOKU

Instagram razmatra lansiranje zasebne aplikacije za Reels

27.02.2025 u 11:15

Bionic
Reading

Instagram razmatra pokretanje zasebne aplikacije za svoj popularni format kratkih videa Reels. Otkrio je to ovog tjedna Adam Mosseri, direktor Instagrama, tijekom sastanka sa zaposlenicima. Kako doznaje The Information, koji se poziva na osobu upoznatu s tim komentarima, vlasnik Instagrama, Meta, želi iskoristiti nesigurni status TikToka u Sjedinjenim Državama i ponuditi sličan način pregledavanja videa

Nova aplikacija razvija se u sklopu inicijative kodnog imena Projekt Ray, čiji je cilj unaprijediti algoritam za preporuke videozapisa i potaknuti korisnike na duže gledanje Reels sadržaja.

Meta time želi dodatno ojačati svoju prisutnost u segmentu kratkih videa. U siječnju ove godine tvrtka je lansirala novu aplikaciju za uređivanje videa pod nazivom Edits, koja očito cilja na korisničku bazu aplikacije CapCut, popularnog alata za uređivanje videa koji pripada ByteDanceu, matičnoj kompaniji TikToka.

Meta ima povijest eksperimentiranja s aplikacijama namijenjenima kratkim videima. Godine 2018. lansirala je aplikaciju Lasso, koja je trebala biti izravna konkurencija TikToku. Međutim, Lasso nije uspio privući značajniju publiku, zbog čega je Meta kasnije ugasila aplikaciju.

S obzirom na trenutačne regulatorne i političke pritiske na TikTok u SAD-u, Meta vidi priliku da ojača svoju poziciju. TikTok je pod lubom zbog zabrinutosti vezanih uz privatnost podataka i nacionalnu sigurnost, što je otvorilo prostor za konkurenciju poput Mete da preuzme dio korisničke baze.

Nakon što je TikTok zabranjen u Indiji 2020. godine, Instagram je preuzeo tamošnje tržište kada je naglo poraslo korištenje Reelsa.