KRAJ BEZBRIŽNOG SKROLANJA

Instagram testira novu opciju, korisnici su već sad ljuti

Bionic
Reading

Bezbrižnom 'skrolanju' na Instagramu dolazi kraj - ta društvena mreža u vlasništvu Mete potvrdila je da testira oglase koje korisnici neće moći preskočiti, poput onih na YouTubeu i na besplatnim mobilnim igrama. Kako doznaje TechCrunch, oglasi će prikazivati odbrojavanje kako bi korisnici znali koliko će vremena proći dok im aplikacija ne dozvoli da nastave s pregledavanjem sadržaja

Promjenom bi društvena mreža postala sličnija besplatnoj verziji YouTubea, koja od korisnika zahtijeva gledanje oglasa prije i usred gledanja videa. Instagram se tijekom godina značajno mijenjao, omogućivši dijeljenje ne samo fotografija, već i videa kroz značajke Stories i Reels. 'Uvijek testiramo formate koji mogu povećati vrijednost za oglašivače', rekao je glasnogovornik tvrtke Meta za TechCrunch.

Novu značajku 'nepreskočivih oglasa' prvi je uočio korisnik aplikacije Instagram Dan Levy, koji je objavio snimku zaslona testa na svom računu na X-u. Aplikacija je spriječila Levyja da skrola pored oglasa, a taj je potez nazvao 'suludim'.

Instagram testira novu opciju, korisnici su već sad ljuti

Drugi komentatori potvrdili su da su i oni vidjeli tu značajku. Većina reakcija bila je negativna. Neki su ljudi prijetili da će deaktivirati račun na Instagramu ako naiđu na ovakve oglase, dok su drugi rekli da će u potpunosti prestati koristiti aplikaciju. Osim toga, korisnici su se zapitali je li ova odluka potaknuta potrebom za povećanjem angažmana na oglasima, nauštrb korisničkog iskustva.

Instagram je odbio reći gdje se u aplikaciji prikazuju takvi oglasi i testira li tvrtka ovu značajku globalno. Snimke zaslona, ​​međutim, pokazuju pauze za oglase koje se pojavljuju u Feedu aplikacije tijekom gledanja video postova. U ovom trenutku nije jasno hoće li kreatori Instagrama imati ikakvu kontrolu nad izgledom ovih oglasa.

Za sada je riječ samo o testu, no to pokazuje do koje je mjere Meta voljna eksperimentirati s osnovnim korisničkim iskustvom aplikacije u korist povećanja prihoda od oglasa.