iPad je i dalje najprodavaniji tablet, međutim jeftiniji, no-name tableti s Androidom polako, ali sigurno osvajaju tržište
Tableti osvajaju svijet, barem prema podacima koje je objavila tvrtka za istraživanje tržišta IDC
U prvom kvartalu 2013. godine isporuke tableta su se udvostručile u odnosu na prošlu godinu.
Na čelu je i dalje Appleov iPad koji je u tri mjeseca prodan u 19,5 milijuna komada. I dok su i drugi veliki proizvođači poput Samsunga, Aususa, Microsofta ili Amazona također zabilježili rast, najveći skok bilježe azijski proizvođači jeftinih tableta.
'Jeftini no-name tableti' većinom se temelje na operativnom sustavu Android, imaju 7-inčne (17,7 centimetara) zaslone i pokreću ih procesori azijskih kompanija kao što su Rockchip ili Allwinner Technology.
Gotovo trećina svjetske prodaje tableta otpada upravo na bezimene i jeftine tablete, a to iznosi nezanemarivih 15,5 milijuna komada u samo tri mjeseca.
Upravo zahvaljujući tim jeftinim tabletima, Android je uspio preuzeti primat pred iPadom u prvom kvartalu 2013. godine. Čak 56,5 posto isporučenih tableta koristilo je Android, dok je na iPad otpalo 39,6 posto.
Microsoft Windows 8 i Windows RT drže 'sitnih' 3,7 posto ukupno isporučenih tableta.