Nakon što su apsolutno svi, uključujući i samog Marka Zuckerberga, zaključili da Facebook ide u pogrešnom smjeru, kompanija je u prvi kadar odlučila staviti priče samih korisnika, no uskorosu shvatili da im to ne donosi toliko puno novca koliko suradnja s news servisima
Facebookova usluga za streamanje Watch (koja trenutno nije dostupna na ovim prostorima) nedavno je objavila da stvara posebnu sekciju koja će sadržavati najnovije vijesti iz svijeta.
Predvodnik partnerstva Campbell Brown nije naveo kada će ova promjena biti stavljena u pogon ili gdje će točno početi objave, no naglasio je da će Facebookov News Feed lokalna zbivanja 'stavljati u prvi kadar'. Watch kartica uskoro bi mogla slijediti ovaj primjer.
Sve bi, a ne bi
Postoji nekoliko vrlo bitnih razloga zašto Facebook ponovno okreće pažnju prema vijestima dok istovremeno smanjuje zastupljenost podjeljenih sadržaja.
Prvi i najočitiji je, naravno, novac. Iako možda na Watchu korisnici neće moći pronaći hrpu interesantnih vijesti (koji bi Facebooku priskrbile 45 posto udjela u reklamama), ovo bi mnoge zadržalo na Facebooku, odnosno na mjestu gdje gledaju reklame.
Kamo krenuti?
Dok brojni korisnici obožavaju Snapchat i YouTube kao glavne izvore vrijesti, Facebook ne želi riskirati. Također se priča o šansi da će ovaj potez isfiltrirati barem mali dio lažnih vijesti, iako svi znamo da videi s namještenim informacijama također nisu neki novitet.