Čini se kako navala loših bonusa za prednarudžbe ne prestaje. Najnoviji kandidat za najveću uvredu inteligenciji - brzinske hlače Assassin's Creed Unityja
Svaki mrzovoljni gejmer na svjetskoj mreži gaji antagonizam prema prednarudžbama. Da bude jasno, ni mi ne spadamo među ravnodušne. Gamereportov stav bio bi više nego umjeren da distributeri visokobudžetnih naslova nisu spremni spustiti se vrlo nisko kako bi natjerali naivnog gejmera da kupi igru (prije nego što ona bude izdana).
Najnovija u nizu blamaža dolazi iz firme koju bez problema možemo zvati leglom skoro svih poznatih narudžbenih užasa - Ubisofta. Assassin's Creed Unity uvjerljivo je jedan od 'vrućih' naslova, a njegovi autori toga su više nego svjesni. Upravo zbog toga, spremni su ponosnim vlasnicima pre-order verzije igre pokloniti hlače za brzinu i dodatni nivo.
Nismo sigurni pretjerujemo li, ali nekako dobivamo dojam da netko u Ubisoftovom marketingu misli da su gejmeri prilično... Pa, glupi. Trend katastrofalnih bonusa za prednarudžbe jedna je od stvari čijem se padu popularnosti iskreno radujemo. Zašto? Zato što od firme kojoj smo spremni iskeširati oko četiri stotine kuna za naručenu igru očekujemo nešto manje uvredljivo od vaučera za virtualne hlače