Možda su internauti već zaboravili na to, no Microsoft je još prije godinu dana najavio osvježavanje dizajna svog mail servisa Outlook.com na nešto slično punokrvnom klijentu Outlook. Stvari su iz Preview izdanja počele izlaziti još u veljači, no i sada je manje od pola korisnika tog servisa dobilo novo sučelje i mogućnosti...
I dok je Microsoft možda uranio s najavom da Outlook postaje bolji no ikad, stvari se ipak kreću - polako. Mary Jo Foley sa stranice ZDNet otkrila je gdje je sve skupa 'zapelo'. U razgovoru s marketinškom glavom Outlooka u Microsoftu, Jonom Ortonom, saznaje se kako je do konca travnja na novo Outlook.com izdanje stiglo više od 175 milijuna računa. S obzirom da je ukupni broj negdje iznad 400 milijuna, govori se o tek pola korisnika.
'Posrijedi je mnogo više od običnog redizajna sučelja', navodi Orton u razgovoru s Foley. 'Govorimo o mnogo značajnijem procesu nego je to bio prijelaz s Hotmail na Outlook. Nisu tu samo iskustvo korištenja i sučelje koje moramo migrirati, već kompletno micanje svih podataka na Office 365 osnovu', otkrio je Orton.
Postojeća Outlook.com infrastruktura je stara i oslanja se na mnogo legacy parametara. S druge strane, novo izdanje Outlook.com internetskog servisa se oslanja na istim gradivnim blokovima kao Office 365. Do sada su se stvari morale razvijati dva puta za dvije različite platforme, a budućnost donosi mnogo bržu mogućnost nadogradnji i sl. pa bi se ovako spor rollout mogao izbjeći. No, da se to dogodi, valja migrirati goleme količine podataka i računa te napraviti smisao u svemu pomoću korekcija i poboljšanja.
Očekuje se kako će do konca ljeta biti migrirana većina korisnika. Čekanje se itekako isplati, s obzirom da novo izdanje ovog servisa za mail donosi integraciju s PayPalom, kartografskim sustavima, Uberom i još mnogo toga.